fjollit, men sant

2010-11-05 01:12:24 » kategori: Allmänt
» [0] kommentarer «

helt jeeeekla slut efter att ha både spelat match och tränat idag :(
bevis på en aning kass kondition menvafan ;)
jag har packat allt nu så nu ör jag så redo som man kan bli!
va hos bella ikväll med nellie o louise, kom lite folk dit en stund. inte alls länge
imorn så ska jag och nellie åka och äta frukost hos bella. avskeds frukost..
haha fan va fjollia vi är, ska ju bara vara borta i vecka ^^
men kommer sakna mina tjejer sjukt mycket <3
i nuläget ligger jag i9 sängen med pyjamas på, med mina 2 syskon och kollar på tv o bara myyyser!
slänger upp ett inlägg innan jag drar imorn tror jag.
pusspåer

Kommentarer
--Kommentarer: 0

Kommentera inlägget här:


« Namn Kom ihåg mig?

« E-post (publiceras inte!)

« Din blogg/Hemsida

Kommentar


Trackback