mysi

2010-11-28 18:27:20 » kategori: Allmänt
» [0] kommentarer «

hemma från en sjukt härlig helg med massa goa tjejer! hihi <3
igår så kom majsan o hämta mej, hämtade upp lena sen vidare till lina :)
lång ruuuulig biltur till stockholm sen käk på det.
spelade 3-4 matcher? sen drog vi till hotellet o hade mysit med alla tjejer på ett rum.
slutade med att jag sov i jossan säng o maja i lenas :) helt galet ju
upp tidigt som fan idag o iväg till hallen, spelade 3 matcher?
aja, slutade på fjärdeplats, av jag vet inte hur många lag. helt okej :)
nu är jag hemma iallafall, mammi hade gjort lussebullar! muuuums
sen måste jag plugga biologi :(
jaja, puss!

Kommentarer
--Kommentarer: 0

Kommentera inlägget här:


« Namn Kom ihåg mig?

« E-post (publiceras inte!)

« Din blogg/Hemsida

Kommentar


Trackback